Tuesday, May 21, 2013

Έχουμε μια, έχουμε δυό...νικήτριες για την μελωδική μας πρόκληση!

Καλησπέρα και Χρόνια πολλά! 
Σήμερα είναι μεγάλη γιορτή, Κωνσταντίνου και Ελένης, οπότε σίγουρα έχετε κάποιον δικό σας που γιορτάζει! Να χαίρεστε τα αγαπημένα σας πρόσωπα!
Εκτός όμως από τις γιορτές και τις ευχές, σήμερα έχουμε και τις νικήτριες για την μελωδική μας πρόκληση ;-)
Δεν θα σας κρατήσω άλλο σε αγωνία.... ....

Η Χαρά έφτιαξε μια απίθανη κάρτα-αλμπουμάκι που ενθουσίασε όλη την ομάδα! Χαρά μου έχω τη δ/νση σου από μια προηγούμενη νίκη σου, οπότε να περιμένεις το δωράκι σου μέχρι το τέλος της εβδομάδας!

Αποφασίσαμε να έχουμε και δεύτερη νικήτρια (γιατί έτσι μας αρέσει) και αυτή είναι η Νατάσα Τσουφ με τη φανταστική, φρέσκια και όμορφη σύνθεσή της. Νατασάκι περιμένω τη διεύθυνσή σου!


Στην καρδιά μας ξεχώρισαν ΟΛΕΣ οι συνθέσεις και δεν ξέραμε ποιες να διαλέξουμε... Όμως οι περισσότερο αγαπημένες μας είναι οι παρακάτω:





Σας ευχαριστούμε όλες πάρα πολύ για την συνεχή στήριξη και την αγάπη!!!!
Φιλιά πολλά και να περνάτε όμορφα ♥

6 comments:

  1. AAAAAAA άκουσαν την τσιρίδα μου σε όλο το τετράγωνο! Ευχαριστώ πάαααααρα πολύ ! Πετάω απ'τη χαρά μου ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  2. Κορίτσια χάρηκα πολύ τώρα που είδα την δική μου σύνθεση ανάμεσα στις αγαπημενες !!!!!!Σας ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  3. ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!!!πολύ χάρηκα!!!!! :)

    ReplyDelete
  4. Κοριτσάρες μου εμείς σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τις πανέμορφες συμμετοχές σας!
    Να είστε καλά και να δημιουργείτε πάντα τόσο ξεχωριστές συνθέσεις!

    ReplyDelete
  5. Μπράβο και απο μενα στα κορίτσια που κέρδισαν!! Συγχαρητήρια!!Πολύ ωραίες δουλείες πραγματικά!! Ευχαριστώ και τα κορίτσια του SIG που ξεχώρισαν και το δικό μου layout, να στε καλά και να μας δίνετε δημιουργικές ιδέες!!

    ReplyDelete
  6. Link exchange is nothing else however it is just placing the
    other person's web site link on your page at suitable place and other person will also do similar in favor of you.

    Take a look at my website ... http://www.zimbio.com/News/articles/ouDUk3Kss0E/Pilates+guide

    ReplyDelete